FORD TRANSIT CONNECT

MAI ÎNDRĂZNEȚ CA NICIODATĂ

Pret standard de la

23.865€ fara TVA

Cu un aspect nou si rafinat, un interior modern si cea mai avansata tehnologie Ford, Transit Connect a evoluat din toate punctele de vedere.

Rezistenta, durabilitatea si functionalitatea marcii Transit continua sa se manifeste in detalii cum ar fi peretele despartitor ingenios, care permite incarcarea la capacitate maxima, sau locul din fata flexibil, pentru pasager.

Ai la dispozitie optiuni de ampatament scurt si lung, care ofera volume de incarcare de pana la 3,6 m³ si o sarcina utila intre 520-890 kg, dar si optiuni de caroserie tip „van”, „kombi” si „double-cab-in-van”.

Dar asta nu este tot. Transit Connect a devenit un vehicul comercial, de categorie medie, sofisticat, echipat cu numeroase tehnologii de asistenta a soferului – unele dintre acestea nici nu au fost inca adoptate la nivel larg pe autoturisme.

Alte tehnologii ii ajuta pe soferi sa ramana conectati si sa controleze diversele functii in modul hands-free; in sfarsit, exista tehnologii care contribuie inclusiv la protejarea pietonilor care iti pot taia calea.
Tehnologia a imbunatatit, de asemenea, consumul de combustibil si a redus emisiile si, odata cu ele, costurile totale de utilizare.

SPATIU DE INCARCARE MAXIM

0 m3
MAX. SARCINA UTILA BRUTA EXCLUZAND PASAGERII
0 kg
LUNGIME DE INCARCARE MAXIMA
0 mm

ALEGE STILUL DE CAROSERIE

ford-transit-connect_van

VAN

Spatios, bine alcatuit si extrem de functional: spatiul de incarcare este prevazut cu un perete despartitor pe toata inaltimea si toata latimea (cu sau fara geam) si posibilitatea de a alege doua sau trei scaune in cabina. O usa de incarcare glisanta si usi spate simetrice pentru marfa sunt prevazute ca dotare standard. In plus, poti opta pentru un hayon cu geam si optiune de spalare/stergere si dezaburire.

CABINA DUBLA (DCIV)

Pe langa cele doua scaune din randul din fata, Double-Cab-in-Van are un rand suplimentar de trei scaune, in spatele acestora. Un perete despartitor mobil, din plasa, separa in siguranta cel de-al doilea rand de scaune de spatiul de incarcare.

ford-transit-connect kombi

KOMBI

Transit Connect Kombi incorporeaza un sistem de scaune spate flexibile. Scaunele de la modelele L1 cu cinci locuri si L2 cu sapte locuri ofera un nivel ridicat de flexibilitate intre spatiul de incarcare si spatiul pentru pasageri, maximizand spatiul si optiunile de utilizare a acestuia.

In cazul modelului L1 cu cinci locuri, scaunele de pe cel de-al doilea rand sunt divizate 60/40, in timp ce spatarele se pot rabata complet, intregul scaun rasturnandu-se inainte pentru a permite utilizarea la maximum a zonei pentru marfa.

In cazul modelului L2 cu sapte locuri, scaunele de pe cel de-al doilea rand se rabateaza complet si pot fi coborate in spatiul pentru picioare. In combinatie cu scaunele de pe al treilea rand, divizate 50/50, care se rabateaza si ele complet, puteti crea rapid si cu usurinta o zona pentru incarcare mare si plata. Scaunele de pe cel de-al treilea rand pot fi, de asemenea, reglate spre in fata/spate si pot fi inclinate.

Un perete despartitor din plasa mobila conform ISO/DIN separa marfa de pasageri.

Explorează 
 

VEZI DETALII

CARACTERISTICI PRINCIPALE

APLICATIA BUSINESS PENTRU VEHICULE CONECTATE

Indiferent daca detii o singura autoutilitara sau gestionezi o flota de pana la cinci, aplicatia FordPass Pro deblocheaza partea inteligenta a acestora. Conceputa special pentru vehiculele de afaceri, cu functii precum Guard Mode si Alerte de Stare a vehiculului, FordPass Pro te ajuta sa pastrezi furgonetele pe drum, incarcatura in siguranta si afacerea in miscare in aceasta lume conectata.

 

MOTOR DIESEL 1.5L ECOBLUE

Motoarele noastre diesel, in versiunile de 75 CP, 100 CP si 120 CP, impresioneaza cu puterea lor rafinata si superba eficienta, oferind un consum de combustibil de 5l/100km   ** si emisii de CO2 de 115 g/km. In deplasarile pe drumuri de oras sau de tara sau in calatoriile lungi pe autostrada, cuplul lor este inestimabil in zone inclinate sau cand depasesti.

 

ZONA UTILA DE INCARCARE SI DEPOZITARE

Exteriorul redefinit al modelului Ranger impresionează prin robustețea sa modernă, bine concepută. Dispune de o grilă frontală dreptunghiulară și îndrăzneață, lumini de zi de tip „C-Clamp”, laterale rezistente și o caroserie mai lată decât la modelele anterioare; aceste detalii nu numai că-i sporesc stabilitatea, dar îl fac să pară și mai puternic.

ASISTENTA ACTIVA LA PARCARE

Asistenta activa la parcare te poate directiona in spatiile de parcare paralele sau perpendiculare. Apasa, pur si simplu, un buton, iar senzorii acestui sistem inovator vor identifica un spatiu potrivit atunci cand treci pe langa el. Apoi sistemul va prelua controlul directiei iar tu vei actiona doar pedala de acceleratie, cutia de viteze si frana (urmarind instructiunile de pe ecran si semnalele sonore). De asemenea, acelasi sistem va manevra masina pentru a iesi din spatiul in care ai facut parcarea laterala.

 

ASISTENTA PRE-COLIZIUNE

Noul Ranger este mai mult decât performant… atât pe carosabil cât și pe drumurile neasfaltate. Vehicului beneficiază de o gamă de opțiuni impresionante în ceea ce privește motorizarea, Sistemul inteligent de gestionare a terenului, plus o serie de caracteristici de asistență a șoferului, cum ar fi tempomatul adaptiv, cu sistem de asistență la păstrarea benzilor de rulare și un sistem îmbunătățit de asistență activă la parcare.

 

FLEXIBILITATEA SCAUNELOR

Variantele de caroserie DCIV si KOMBI ofera un nivel ridicat de flexibilitate intre capacitatea de incarcare si confortul pasagerilor. Scaunele spate se pot plia complet sau pot fi indepartate cu totul pentru a permite utilizarea maxima a spatiului de incarcare.

 

ULEI VEGETAL HIDROTRATAT (HVO – HYDROTREATED VEGETABLE OIL)

HVO se bazeaza pe uleiuri folosite, cum ar fi uleiul de gatit uzat, care poate fi obtinut din restaurante sau chiar din bucataria proprie.

Cunoscut si sub denumirea de “motorina regenerabila”, uleiul vegetal hidrotratat poate fi folosit in camionetele Ford Tranist in locul motorinei obisnuite, fara nicio modificare a vehiculului. Motoarele diesel care folosesc HVO pornesc mai usor la temperaturi scazute. Si poate fi chiar amestecat cu motorina obisnuita in rezervorul de combunstibil.

In comparatia cu combustibilii folosi conventionali, HVO poate contribui la imbunatatirea calitatii aerului si chiar poate reduce gazele cu effect de sera cu pana la 90%, in comparatie cu motorina obisnuita. Datorita procesului sau de fabricare, HVO are o ardere mai curata si o durata de valabilitate mai indelungata.

Imaginile si informatiile prezentate pe acest site sunt oferite exclusiv cu titlu informativ si nu au valoare contractuala. Este posibil ca imaginile sa nu infatiseze exclusiv specificatii disponibile in Europa și/sau in Romania. Culorile pot diferi, in realitate, in functie de ecranul calculatorului sau al dispozitivului mobil de pe care se vizualizeaza produsele dar si de luminozitatea din mediul ambiental in care sunt prezentate sau vizualizate produsele. Anumite accesorii și/sau optionale pot fi disponibile contra cost. Este esentiala contactarea noastra inainte de incheierea contractelor de achizitie a produselor.

Ne rezervam dreptul de a modifica fara preaviz/notificare prealabila in orice moment specificatiile, culorile, modelele si elementele illustrate si descrise pe acest site.

Accesoriile furnizate sunt montate după înmatricularea în circulație a autovehiculului fiind posibil să influențeze consumul de combustibil și/sau de energie electrică ale vehiculului dumneavoastră. Valorile combinate de consum de combustibil sau de energie electrică ale vehiculului dumneavoastră precum și emisiile de dioxid de carbon în regim WLTP au fost măsurate/calculate fără includerea accesoriilor montate ulterior, neincluzând amprenta corespunzătoare de emisii și consum generată de montajul respectivelor accesorii.

ESTI GATA PENTRU MAI MULT?

CONTACT RAPID

DEPARTAMENT VANZARI

SOLICITA OFERTA

[cf7form cf7key="cerere-de-oferta-kuga"]