GTM MAX.
GVM MAX.
PUTERE MAXIMA
Transit Autosasiu Cabina Simpla are un singur rand cu doua sau trei locuri pentru a maximiza spatiul pentru conversie. Fiecare dintre cele patru lungimi de ampatament sunt construite pe un sasiu robust cu cadru-de-scara. Acest lucru ofera o baza plata si puternica pe care se poate construi conversia dorita a camionetei. Si cu o masa maxima bruta (GVM) de 5000 kg a vehiculului, o poti configura pentru a se potrivi exact nevoilor tale.
Proiectat pentru a transporta fara efort atat marfa, cat si echipa, Transit Autosasiu Cabina Dubla este ideal pentru conversia unei furgonete pentru echipaj. Acesta transporta pana la sapte pasageri, iar scaunele din spate se ridica pentru crearea unui spatiu suplimentar. Disponibil in patru optiuni de ampatament, cu masa maxima bruta (GVM) de pana la 5000 kg. Construit pe un sasiu robust cu cadru-de-scara, Cabina Dubla reprezinta o baza solida pentru urmatoarea ta duba pentru echipaj.
Construit pe un sasiu unic cu cadru de tip scara complet, care este atat puternic, cat si usor, varianta Transit Skeletal este construita pentru a oferi rezistenta si eficienta pentru aproape orice tip de utilizare. Datorita inaltimii reduse a sinei, sasiul Skeletal ideal pentru conversii de furgoneta care necesita podea inferioara. Scheletul vine in patru optiuni de ampatament cu doua lungimi ale axului spate si cu o masa bruta (GVM) de maxim 4000 kg.
Ford Transit Autosasiu este construit sa iti permita sa te deplasezi cu usurinta chiar si pe teren accidentat. Diferentialul mecanic cu alunecare limitata reduce invartirea nedorita a rotilor, in special pe suprafete variabile sau inegale, prin directionarea puterii catre roata cu cea mai mare tractiune. Asta te ajuta sa inaintezi si imbunatateste stabilitatea vehiculului atunci cand ai nevoie cel mai mult.
Ford Transit Autosasiu este acum disponibil cu un modem FordPass Connect *. Sistemul iti pune la dispozitie o serie de beneficii importante, inclusiv WiFi 4G ** pentru pana la 10 dispozitive si actualizari in timp real privind traficul ***, direct pe sistemul tau de navigatie SYNC 3. In combinatie cu aplicatia smartphone FordPass Pro, vei putea sa verifici daca ai incuiat usile, si apoi sa le incui sau descui de la distanta. Poti, de asemenea, monitoriza starea a pana la 5 vehicule business conectate si chiar verifica daca este necesara intretinerea acestora.
Dispunand de o gama de motoare diesel avansate Ford EcoBlue de 2 l, noul Transit este mai puternic si mai eficient ca niciodata. Disponibil cu o gama de patru grupuri motopropulsoare, oferind o putere de pana la 185 CP, il vei gasi in mod garantat pe cel care corespunde nevoilor tale specifice.
Noul Transit Autosasiu este totodata disponibil cu un motor HDT (Heavy Duty Truck) pentru clientii care au nevoie de mai multa putere. Acest motor poate genera si mai mult cuplu, fiind ideal pentru conversiile heavy duty.
Stabileste-ti propriul ritm cu ajutorul tempomatului adaptiv inteligent. Sistemul poate identifica limita de viteza predominanta si poate mentine automat viteza aleasa, in limita detectata. Tehnologia radar avansata scaneaza, detectand traficul mai lent din fata ta, si iti poate regla automat viteza, pentru a mentine o distanta presetata fata de vehiculul din fata. Cand traficul redevine fluid, vehiculul tau isi va relua viteza presetata.
Noua varianta de 5 tone GVM (masa bura a vehiculului) ofera cea mai mare capacitate de incarcare utila disponibila vreodata pe un Transit Autosasiu, ceea ce iti permite sa transporti eficient o sarcina utila de pana la 2.960 kg. Aceasta rezistenta suplimentara face ca modelul de 5 tone sa fie un candidat ideal pentru conversii grele. Si cu toate variantele de ampatament actuale disponibile pentru acest Transit (L2, L3, L4, L5), beneficiezi de versatilitate suprema pentru orice ai avea nevoie. Mai rezistent ca niciodata. Acest nou Transit ultra-puternic este gata de treaba.
Sistemul inteligent de tractiune integrala (AWD) poate determina nivelul de aderenta, stabilitatea la viraje si ce capacitate de reactie sunt necesare in conditii de vreme umeda, uscata sau inghetata si pe teren variat. Tehnologia poate transfera tractiunea pe puntea din fata sau din spate, in functie de cerinte. Acest sistem de „cuplu la cerere” asigura o manevrabilitate exceptionala si eficienta imbunatatita. Disponibil la transmisii manuale.
Sistemul de mentinere a benzii de mers utilizeaza o camera orientata in fata, pentru a detecta daca ai iesit in mod accidental de pe banda ta de mers. Sistemul de asistenta la mentinerea benzii asigura asistenta prin cuplul de directie, pentru a te ajuta sa revii pe banda corecta. Daca roata vehiculului atinge linia de demarcatie sau marginea drumului, Sistemul de avertizare la parasirea benzii te avertizeaza printr-o vibratie a volanului si prin afisarea unui avertisment vizual. Aceasta tehnologie se dezactiveaza automat la viteze mai mici de 64 km/h sau poate fi dezactivata si manual.
Descarcă prezentarea modelului Ford Transit Autosasiu în format PDF.
Imaginile si informatiile prezentate pe acest site sunt oferite exclusiv cu titlu informativ si nu au valoare contractuala. Este posibil ca imaginile sa nu infatiseze exclusiv specificatii disponibile in Europa și/sau in Romania. Culorile pot diferi, in realitate, in functie de ecranul calculatorului sau al dispozitivului mobil de pe care se vizualizeaza produsele dar si de luminozitatea din mediul ambiental in care sunt prezentate sau vizualizate produsele. Anumite accesorii și/sau optionale pot fi disponibile contra cost. Este esentiala contactarea noastra inainte de incheierea contractelor de achizitie a produselor.
Ne rezervam dreptul de a modifica fara preaviz/notificare prealabila in orice moment specificatiile, culorile, modelele si elementele illustrate si descrise pe acest site.
Accesoriile furnizate sunt montate după înmatricularea în circulație a autovehiculului fiind posibil să influențeze consumul de combustibil și/sau de energie electrică ale vehiculului dumneavoastră. Valorile combinate de consum de combustibil sau de energie electrică ale vehiculului dumneavoastră precum și emisiile de dioxid de carbon în regim WLTP au fost măsurate/calculate fără includerea accesoriilor montate ulterior, neincluzând amprenta corespunzătoare de emisii și consum generată de montajul respectivelor accesorii.